Schade is wel het laatste waarop u zit te wachten. Maar helaas: een ongeluk zit in een klein hoekje. Heeft u schade? Het is van groot belang dat u dit zo spoedig mogelijk bij ons meldt. Doe dit in ieder geval binnen 24 uur (of op maandagmorgen bij schade in het weekend).
Noodtelefoon
In het geval van ernstige calamiteiten, zoals brand of diefstal, kunt u ons ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekend bereiken. Mocht u dus ooit dermate in de problemen komen dat directe hulp of advies vereist is, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
"Als u uw polisnummer bij de hand heeft, kunnen we u sneller helpen."
Veel gestelde vragen
Accordion Functie
▸ Wat moet ik doen als ik schade heb?
Een schade is heel vervelend. Gelukkig kunt u uw schade 24 uur per dag melden bij Kok Assurantiën. Het enige dat u moet doen, is bellen naar onze Schadeservice 088 – 344 06 44 . Zorg wel dat u het juiste polisnummer bij de hand heeft, dan kunnen we u sneller helpen.
▸ Wat gebeurt er als ik mijn schade heb gemeld?
Nadat u uw schade heeft gemeld bij onze Schadeservice wordt u dezelfde werkdag teruggebeld om te bepalen of de schade gedekt is. Is de schade verzekerd dan zal er direct een afspraak gemaakt worden voor een opname van de schade.
▸ Wat houdt direct schadeherstel in?
Met direct schadeherstel hoeft u niet zelf op zoek naar een hersteller. Nadat is bevestigd dat de schade gedekt is, zorgen wij dat er zo snel mogelijk een gekwalificeerde hersteller bij u langskomt.
▸ Kan ik gebruik maken van direct schade herstel?
Direct schade herstel is beschikbaar voor al onze relaties. Toch liever zelf een schadehersteller regelen? Bij sommige verzekeringen is dit mogelijk. Als direct herstel verplicht is, staat dit op uw polisblad. Is dit onduidelijk? Neem dan gerust contact met ons op.
▸ Ik weet de oorzaak van de schade niet precies. Wat nu?
Om te kunnen bepalen of de schade gedekt is, is het belangrijk te weten wat de oorzaak is. Toch kunt u alvast een melding doen bij onze Schadeservice.
▸ Ik weet mijn polisnummer niet, kan ik nu toch bellen?
Om te kunnen bepalen of de schade gedekt is, is het belangrijk te weten wat uw polisnummer is. Toch kunt u alvast een melding doen bij onze Schadeservice.
▸ Kan ik mijn schade online melden?
U kunt uw schade telefonisch melden bij onze Schadeservice of per e-mail.
▸ Ik heb glasschade, wat moet ik nu doen?
U kunt uw schade melden bij onze Schadeservice. Vervolgens schakelen wij een glashersteller in bij een gedekte schade. Deze neemt contact met u op om te bespreken wat de schade is, welke maatregelen nodig zijn en wanneer de ruit hersteld kan worden.